Gepersonaliseerde prospectie in 6 seconden - Ontdek en deel relevante en interessante inhoud met uw prospect
Gepersonaliseerde prospectie in 6 seconden is een nieuw type marketing waarbij u een potentiële prospect heeft waarmee u regelmatig spreekt of inhoud deelt. Een softwareontwikkelaar is bijvoorbeeld bezig met het inhuren van een ontwikkelaar en dit is uw eerste contact met hen. Wat u doet, is hun interesses te weten komen, die u heeft kunnen achterhalen met behulp van onze prospectie in 6 seconden.
Om meer over uw prospect te weten te komen, kunt u klikken op de onderwerpen die zij hebben aangegeven dat ze waarin u geïnteresseerd bent. U ziet dan de relevante nieuwsberichten die u naar hen kunt sturen.
Uw prospect krijgt een aantal outreach-e-mails per dag, geen enkele voegt waarde toe, tot nu toe. Met gepersonaliseerde prospectie in 6 seconden, zorgen we ervoor dat die tijd waarde aan hen toevoegt.
U voegt niet alleen waarde toe aan uw bereik door interessant nieuws en inhoud met uw prospects te delen, maar u zult ook een gepersonaliseerde ervaring hebben.